Psychoterapeutka poznawczo-behawioralna w trakcie 4-letniego całościowego szkolenia, terapeutka dialogu motywującego, specjalista terapii środowiskowej. Ukończyła pedagogikę na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Doświadczenie kliniczne i zawodowe zdobywała w ponad 25-letniej pracy między innymi w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie (I Klinika Psychiatryczna) oraz organizacjach pozarządowych działających na rzecz osób z zaburzeniami psychicznymi. Przez wiele lat pełniła funkcję kierownika Ośrodka Terapii w Środowisku, propagując i wspierając idee związane z rozwojem psychiatrii środowiskowej. Aktualnie jest w trakcie szkolenia z terapii schematów w ośrodku rekomendowanym przez ISST
W pracy indywidualnej wykorzystuje przede wszystkim techniki terapii poznawczo-behawioralnej, dialogu motywującego i metody III fali oraz inne mające znaczenie w procesie zmiany jakości życia i wykorzystujące zasoby. Pomaga w pracy nad odbudowaniem tych obszarów życia, które zostały naruszone lub zniszczone przez szeroko rozumiany kryzys. Wspiera dorosłe osoby, które zmagają się z depresją, zaburzeniami lękowymi, niską samooceną, wypaleniem, trudnościami w relacjach oraz osoby po kryzysach psychotycznych.
Pracuje pod stałą superwizją (indywidualną i grupową) certyfikowanych superwizorów poznawczo-behawioralnych oraz aktywnie uczestniczy w szkoleniach, konferencjach z zakresu psychiatrii i psychoterapii, starając się cały czas podnosić swoje kompetencje zawodowe.

Pedagog, psychoterapeutka poznawczo-behawioralna i schematów
W pracy terapeutycznej ważne i pomocne są wszelkie metody, techniki oraz strategie, których uczymy się przez wiele lat, ale przede wszystkim najważniejszy jest człowiek. Człowiek, który przychodzi na spotkanie w jakimś celu i z jakiś powodów, najczęściej do czegoś dąży, potrzebuje i czegoś nie może, nie jest w stanie, nie potrafi. W spotkaniu człowieka z człowiekiem jest siła napędzająca zmianę i otwierająca nowe możliwości.

